Dva přístupy k cestování (otištěno v klubovém časopise TamTam 3/2014)

08.01.2016 20:12

Cestování podle Amiga

Něco se chystá. Balí spoustu věcí a nosí je do auta. A je to tady, prej vyrážíme na dovolenou a bude tam krásně, slunce, moře, lesy…. No já si hlavně ohlídám, aby tam byl se mnou Čenda a nezapomněli zabalit jídlo a můj pelech. Vyrážíme. Sakra, spal bych, ale musím je přece hlídat. Večer rozbalili stan, to mám rád. Všichni jsme přitulení a zavření, to ohlídám. Ráno zas jedeme, teda fakt bych spal, ale nemůžu to nechat na nich. Dojeli jsme k velkýmu domu se zahradou, to se mi líbí. Hlavně mi ukažte, kde bude jídlo a kde budeme spát. A zůstaňte pořád pohromadě! Jdeme k moři jo? Dobrá, teplej písek mám rád, jen pozor, aby Čenda nechodil moc blízko k vodě. Večer jsem skočil na prostřený stůl a sežral spoustu sejrů. Jo, jsme zase ve Francii a líbí se mi tu! Tejden jsme si pěkně hověli a výletili a teď se zas někam stěhujeme. No dobrá, když to musí být. Zase musím dohlídnout, aby byl v pořádku naložen Čenda, žrádlo a pelech. A cesta, to je taky starost! Tentokrát jsme přijeli do srubu v lese. Je to pěkný a Čenda, žrádlo i pelech jsou v pořádku. Všude kolem je les, musím pořád dávat pozor. Mít na starosti celou smečku je fuška. Naštěstí to díky výletům docela uteklo a už se zase balí, tentokrát prej jedeme domů. No uvidíme. Hlavně teda naložit Čendu, žrádlo a pelech. A jedeme. Jsem už teda fakt utahanej, ale nesmím usnout, musím je hlídat, musím je hlídat……Sakra usnul jsem! Ale tady je mi to povědomý! Je to tak, dokázal jsem to, uhlídal jsem je a dovedl v pořádku zpátky. Jsme doma!

 

Cestování podle Čendy

A hele, vypadá to, že jedeme na dovolenou. Čuchám nějakou zábavu. Cože? Bude tam moře, písek, lesy a sejry?  No tak nezdržujte a jedéééém!